Monday, July 6, 2009

Terima kasih wahai Tuhanku

Terima kasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan rahmatNya
Membenarkan aku menghadapMu Tuhan
Yang Maha Pengasih yang Maha Penyayang

Untuk bercakap denganMu Tuhan
Mengizinkan kuminta padaMu
Memuja memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat padaMu Ya Rabbi

Terima kasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan rahmatNya
Membenarkan aku menghadapMu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap denganMu Tuhan
Mengizinkan kuminta padaMu
Memuja memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat padaMu Ya Rabbi

Tapi aku khuatir
Ketika menghadapMu
Tidak pula pandai beradab denganMu
Aku mula bimbang
Kalau aku derhaka
Dalam ketaatan
Bukan rahmat dariMu yang ku dapat
Tapi kukan dapat kemarahanMu
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah aku

Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah aku

No comments:

Blog Stats

SEKAYU

SEKAYU