Tuesday, March 23, 2010

PBS Hari Ketiga yang PERIT?

Subhanallah. Hari ni ana kena ganti tujuh masa. lima masa dengan 2 k (kelas paling hujung), satu masa dengan 1w, dan 1 masa lagi dengan 3 bestari. ana sungguh kagum dengan guru-guru yang melayan karenah anak-anak murid yang terkadang menguji perasaan amarah. moga Allah rahmati mereka.

Tadi ana ada jumpa dengan guru besar semasa sesi Ceramah Semangat Pagi kepada murid-murid tahun 6. terharu rasanya apabila guru besar suruh murid-murid bersalam dengan ana. itulah ana masa darjah enam dulu, nakal, dan sangat pemalas. moga Allah jadikan kejayaan buat SKMUB dalam UPSR tahun ini.

Semalam ana dapat tahu sekarang ini berlangsung pertandingan pidato zon timur di Kuala Lipis. terasa ingin sangat menyertainya sementelahan sahabat baik ana, dari IPKB; shukri juga turut menyertainya. perasaan bersaing dengan teman baik memang indah, bukan hendak menunjuk, tapi memang lebih terasa kemenangannya.

Ya Rabbul izzati. Rahmati daku, ibu bapa daku, teman-teman daku, serta muslimin dan muslimat samada yang masih hidup ataupun telah meninggal dunia. Amin.

No comments:

Blog Stats

SEKAYU

SEKAYU